Tråkigt som fan

Fan va man är flitig på att blogga då.. Eller inte...
Har inte så mycket att dela med mig av visserligen så kan vara därför..
Onsdag idag... Hemma idag med... Eller ja, jag är hemma varje dag tills jag hittar ett jobb igen.
Det suger verkligen att gå hemma och det suger ännu mer att söka jobb..
Vet fortfarande itne vad jag vill jobba med i mitt liv men jag kommer väl fram till det snart kanske.
Väntar på svar från expert i Ängelholm om jag får komma in där eller inte... Tanken är väl att jag ska gå som praktikant där om jag inte får ett vanligt jobb där. Det gynnar dom själva att ha mig som praktikant så slipper dom betala ut min lön, och samtidigt så får jag lite kött på benen om hur det är att jobba i en sån butik.. Har mer eller mindre alltid varit intresserad av att sälja hemelektronik och så.. Så jag hoppas på det bästa..

Snart kommer Bella hem.. Wiee..

NEhe nu blir det att vika tvätt...

Ha de gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0